İL AFET VE ACİL DURUM MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN DUYURUSU

04.06.2023
06.02.2023 tarihli depremler nedeniyle Elazığ ilimizdeki Hak Sahipliği Çalışmaları 06.06.2023 tarihinden itibaren başlayacaktır. Bu sebeple 05.06.2023 tarihinde Elazığ İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü personeli tarafından kaymakamlıklarımıza ilan askı tutanakları teslim edilerek ilçe Kaymakamlıklarımız tarafından imzalanıp, tutanakların ilçe mahalle ve köy muhtarlarına aynı gün teslim edilip, muhtarlık tarafından askıya çıkmaları gerekmektedir. Bu sebeple muhtarlarımıza gerekli bilgilendirmenin yapılması rica olunur. 
    Vatandaşlarımız başvurularını E-DEVLET üzerinden yapabileceklerdir. Ayrıca E-DEVLET üzerinden başvuru yapamayan vatandaşlarımız hafta içi Elazığ Merkez Ahmet Tevfik Ozan Kongre Merkezinde (Kültür Park), hafta sonu ise 10 ilçe kaymakamlığımızın belirlenmiş olduğu ofislerde AFAD ekipleri tarafından vatandaşlarımızın başvuruları alınacaktır. Fiziksel Engeli olan vatandaşlarımız Kaymakamlıklarımıza engel durumunu bildirmeleri takdirinde başvuruları AFAD mobil ekibimiz tarafından vatandaşımızın ikamet adresinden alınabilecektir. Hak sahipliği süreci 06.06.2023 tarihinde başlayıp 04.08.2023 tarihine kadar (2 ay boyunca) devam edecektir.
    Müracaat belgeleri;
1.    Kimlik
2.    Hasar tespit askı kodu
3.    Tapu Fotokopisi veya mülkiyetini ispatlayan belgeler,
4.    Tapu vefat eden kişiye ait ise veraset ilamı
 
Kültür Mahallesi Cumhuriyet Caddesi Hükümet Konağı Kat:2 23500 Palu/ELAZIĞ
0 (424) 651 2001